|
Ulaş Gıda Satış Ekibi "zor olanı hemen yaparız, imkansız biraz zaman alır" felsefesiyle sorumluluklarına sahip çıkar.
Disiplin, titizlik, güven ve azim; satış sorumluluğunun yapı taşlarıdır.
Ulaş Gıda Satış Stratejisinin ana felsefesini ve müşterilerine sunduğu finansal avantajların detaylarını incelemenize sunarız... |
Satış Stratejisi; müşterilere "hızlı ve sorunsuz" sipariş temin imkanı veren ilkelerden oluşur.
* - Ürün alırken de satarken de asıl kazanç; satış koşulları ile avantajların "doğru yorumunda" gizlidir. * - Distribütörlerin Ulaş Gıda sisteminin işleyişine olan güvenlerinin ardında disiplinli ve titiz sipariş yönetimi vardır. * - ULAŞ satınalma bölümü; müşterilerin talep edeceği ürünleri, 365 gün "her an satışa sunulacak" şekilde deposunda hazır bulundurur. * - Satış sorumluları, müşterilerine aşırı stok yaptırtmak yerine "raflarını ürünsüz" bırakmamak için "sıkı satış takibi" yapar. * - Ulaş yöneticileri, satış noktalarına aldıkları ürünleri "nasıl satacaklarına dair" pratik satış bilgileri vererek, kampanyalarla ilgili detaylı bilgi verirler. * - Son kullanma tarihli ürünler; sistemli izlenerek, iadeler konusunda "duyarlı ve kolaylaştırıcı" bir yaklaşım izlenir.
Ulaş Gıda, kredibilitesi onaylanan müşterilerine, çok çeşitli ödeme enstrumanları sunar. - Araca Nakit Ödeme - Araca Kredi Kartıyla Ödeme - Çek ile Ödeme - 2. Ziyarette Nakit Tahsilat |